eHealth Entry

Een cliëntportaal voor alle digitale zorg

eHealth Entry levert makkelijke, veilige en betrouwbare toegang voor de cliënt tot het eHealth aanbod van zorginstellingen. Het stelt cliënten in staat om onder meer vragenlijsten, lessen, huiswerk en beveiligde e-mail te gebruiken. Het uitgangspunt daarbij is om het eHealth aanbod van zorginstellingen zo laagdrempelig en centraal mogelijk in te zetten voor de cliënt.

De eHealth Suite van Zorgaanbieders Online geeft behandelaren de mogelijkheid om via zorgpaden verschillende activiteiten aan te bieden aan hun cliënten. De cliënt wordt uitgenodigd om vanuit het portaal de eHealth-activiteiten uit te voeren, achtergrondinformatie te lezen en inzage te krijgen in dossier- en eigen gegevens. Daarnaast kunnen derden (ouders, leerkrachten etc.) betrokken worden bij de behandeling van de cliënt doormiddel van een eigen portaal. In dit portaal kunnen derden vragenlijsten invullen die van belang zijn binnen de behandeling of toegang krijgen tot het signaleringsplan.

Enkele functionaliteiten

  • Een portaal voor directe toegang tot eHealth-activiteiten en zorgpaden
  • Aanmeldfunctionaliteit o.a. voor ondersteuning van anonieme behandeling of voor het ontvangen van een uitnodiging na aanmelding via het EPD
  • Eigen dossier met informatie over en historie van de uitgevoerde activiteiten
  • Bepalen wie inzage heeft of krijgt in zijn of haar activiteiten (zoals ouders en mantelzorgers)
  • Notificatie bij nieuwe activiteiten berichten en herinneringen

Voortdurende ontwikkeling

Om makkelijk en veilig toegang te geven tot eHealth-interventies doet Zorgaanbieders Online voortdurend onderzoek naar de ervaringen van cliënten met eHealth Entry. Op basis van de uitkomsten vindt er doorontwikkeling plaats waarbij de gebruikerservaring steeds verder wordt geoptimaliseerd. Daarnaast wordt de functionaliteit uitgebreid waarbij de vergaande ‘eigen regie’ van cliënten, zoals onderhoud eigen gegevens en planning, wordt gestimuleerd en gefaciliteerd. Zorgaanbieders Online onderzoekt samen met de zorginstellingen de toepassingen van loyaliteitsprogramma’s en het aanbieden van optionele behandelprogramma’s die op basis van eigen bijdrages kunnen worden afgerekend binnen de oplossing.

Enkele voordelen

  • Eenvoudig en integraal aanbieden van eHealth programma’s, veilige email, beeldbellen en andere communicatieondersteuning
  • Gegevens eenvoudig en veilig beschikbaar via internet
  • Overzichtelijk portaal voor cliënt om toegang te krijgen tot algemene informatie, planning en behandelinformatie
  • Geïntegreerd portaal voor derden (bijvoorbeeld ouders en mantelzorgers) voor toegang tot (specifieke) activiteiten, zoals ROM vragenlijsten, meekijken in e-interventies en eventueel zelf activiteiten uitvoeren t.b.v. de cliënt.

button info